Betydningen af din kommunikation – er den respons du får.

Har du nogensinde lagt mærket til, hvordan du opfatter andre mennesker ?

Søde, irriterende, grinagtige, arrogant. Fyld bare selv på.

Charlotte havde det problem, at hun følte hendes kollega, altid talte nedladende til hende og gav hende alle de dårlige opgaver.
Indtil hun en dag indså, at hun faktisk selv talte nedladende til sig selv og pressede sig selv ud i situationer, hun ikke brød sig om.
Det der er interessant er, at efter hun ændrede den måde hun talte til sig selv på, ændrede hendes forhold til hendes kollega sig.

Da jeg stillede hende spørgsmålet, hvordan går det med din kollega ? Det går fint, der er ikke noget med hende mere.

Interessant, det vi synes om andre mennesker er som oftest et spejlbillede, af hvad vi går og siger til os selv.

Så kom i gang med at tale pænt til dig selv, endda ros dig selv. For den feedback du giver dig selv, er det andre mennesker ser.

Føler du dig for presset på arbejdet/privatlivet eller er du gået ned med stress og vil gerne tilbage på arbejdsmarked ?

Kunne du også tænke dig at lære, det jeg har lært mine klienter om at ændre processen i et liv hvor du nemmere håndtere hverdages press, derved har energi og overskud til det er virkeligt er vigtigt for dig ?

Tilmeld dig her:

JA TAK, jeg er klar til forandring